Onderhoud

Heeft u onverhoopt een probleem met uw gehuurde product? Neem dan contact op met iRent en onze gecertificeerde medewerkers zullen zorgen voor een oplossing. Ook verzorgen wij diverse reparaties aan al onze producten; van kleine onderdelen tot aan complete hardware. Dit valt allemaal onder de garantie van iRent. Wij bieden daarbij mogelijkheden voor vervangende apparatuur.

Daarnaast is het mogelijk om onze standaard support, next business day respons – best effort, te upgraden naar een 7x 24 uur support. Geen minimale contract periode, deze service is net als de huur per week af te sluiten. Hiervoor zijn diverse service levels af te sluiten bijvoorbeeld:

  • 7×24, 4 hour Committed On-site Response Time
  • 7×24, 4 hour Committed Fix Time
  • 7×24, 8 hour Committed Fix Time

Ook alle overige varianten zijn beschikbaar op aanvraag.

Met een eigen technische dienst biedt iRent uw onderneming service en continuïteit.

Reserveer nu één van onze producten

Bekijk ons aanbod

Of

033-789 01 01