IT-support
IT-support op gewenste schaal
Verzeker jij jouw IT-omgeving om up and running te blijven met aanvullende IT-support?
Met gecertificeerde engineers levert IRENT IT-support voor al jouw systemen; onafhankelijk van het merk en de leeftijd van jouw systemen.
Support gehuurde systemen |
End of vendor support |
|
|
Voordelen IRENT support
✔ Op maat SLA
✔ Support op alle merken in 1 contract
✔ Wereldwijde dekking mogelijk
✔ Verhoog de betrouwbaarheid van jouw IT-omgeving
Onze diensten
Waarmee kan ik je helpen?

Heb je een vraag, verzoek of kunnen we een offerte voor je opstellen?
Laurens ten Klooster
IT Support op gehuurde systemen
Met gecertificeerde engineers levert IRENT standaard 9×5 NBD (next business day) response support op huurapparatuur. Mocht er onverhoopt een defect zijn, dan heb je vervangende onderdelen binnen 24 uur in huis.Meer zekerheid gewenst? Bijvoorbeeld als de apparatuur in een mission critical productie-omgeving geplaatst wordt? Kies dan voor IRENT’s IT-support op maat. Daarmee ben je verzekerd van een betaalbare supportoplossing, toegespitst op de gewenste periode, jouw bedrijf en IT-omgeving.
IT Vendor support verlopen?
Naast IT-support op huursystemen, biedt IRENT Third Party Maintenance support. Wanneer de supportperiode van de vendor eindigt, is dit vaak het moment waarop jij je IT-omgeving vervangt of opwaardeert. Een ultieme kans voor een tech refresh. Met Third Party Maintenance zorg je toch voor support op je huidige IT-omgeving.
IT-support op elke gewenste SLA
Binnen onze IT-system supportservices bieden wij verschillende gradaties aan. Welke supportservices passend zijn, hangt uiteraard af van jouw IT-omgeving en wensen. Enkele voorbeelden van de opties:
- Mission Critical 2x4x8 – 24/7
We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor de melding van een incident. Binnen 2 uur wordt er contact met je opgenomen door een van onze support engineers, binnen 4 uur zijn wij on-site en uiterlijk 8 uur na melding is je probleem opgelost. - Critical 2x6x10 – 24/7
7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor meldingen van incidenten. Binnen 2 uur nemen engineers contact met je op, binnen 6 uur zijn wij on-site en uiterlijk 10 uur na melding is het in jouw IT-omgeving opgelost. - Premium Same Day
Op werkdagen zijn we bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Dezelfde dag is je probleem opgelost. - NBD Next Business Day
Op werkdagen zijn we bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Uiterlijk de volgende dag is je probleem opgelost. - Smart Support Best Effort
Het smart supportmodel is gebaseerd op organisaties die eigen engineers in dienst hebben. Wij zorgen voor alle onderdelen die opgeslagen kunnen worden in ons magazijn. Mocht je onderdelen of support van een van onze medewerkers nodig hebben, worden deze op basis van tijd & materialen in rekening gebracht.
Maatwerk IT Support
Iedere situatie is anders en stelt andere eisen aan de support die nodig is. Staat je gewenste serviceniveau hier niet vermeld? Wij bieden ook contracten die op maat gemaakt worden en gaan hierover graag het gesprek met je aan.
Wanneer IT support bij IRENT?
Er zijn diverse situaties te bedenken waarbij onze support ingezet wordt.
- Je wilt support toevoegen aan je gehuurde systemen
- De support vervalt, maar je wilt de huidige systemen langer kunnen gebruiken. Support is mogelijk vanaf 1 maand en langer. Dit geeft ruimte om de definitieve toekomststrategie van je huidige IT te bepalen.
- Het vervangen van je huidige omgeving voor nieuwere gebruikte systemen, inclusief support. Je voert hiermee een tech refresh door met groot financieel voordeel, door het hergebruiken van deze systemen verleng je tevens de levensduur en draag je bij aan duurzaamheid
- Je huidige systemen worden End of Support (EoS) of End of Service Life (EoSL) verklaard.
Vragen over de supportmogelijkheden? Neem contact met ons op!