IT-support

IT-support op gewenste schaal

Verzeker jij jouw IT-omgeving om up and running te blijven met aanvullende IT-support?
Met gecertificeerde engineers levert IRENT IT-support voor al jouw systemen; onafhankelijk van het merk en de leeftijd van jouw systemen.  

Support gehuurde systemen


End of vendor support


  • Standaard 9X5 NBD-response
  • Standaard vervangende onderdelen binnen 24 uur geleverd
  • Verschillende supportlevels mogelijk
  • Huidige systemen blijven gebruiken met IT-support van IRENT
  • Voor alle merken beschikbaar
  • Verschillende supportlevels mogelijk

Voordelen IRENT support

✔ Op maat SLA
✔ Support op alle merken in 1 contract
✔ Wereldwijde dekking mogelijk
✔ Verhoog de betrouwbaarheid van jouw IT-omgeving

Waarmee kan ik je helpen?

Contact opnemen met Laurens ten Klooster

Heb je een vraag, verzoek of kunnen we een offerte voor je opstellen?

Laurens ten Klooster

  • Lees hier de privacyverklaring
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

IT Support op gehuurde systemen

Met gecertificeerde engineers levert IRENT standaard 9×5 NBD (next business day) response support op huurapparatuur. Mocht er onverhoopt een defect zijn, dan heb je vervangende onderdelen binnen 24 uur in huis.Meer zekerheid gewenst? Bijvoorbeeld als de apparatuur in een mission critical productie-omgeving geplaatst wordt? Kies dan voor IRENT’s IT-support op maat. Daarmee ben je verzekerd van een betaalbare supportoplossing, toegespitst op de gewenste periode, jouw bedrijf en IT-omgeving.

IT Vendor support verlopen?

Naast IT-support op huursystemen, biedt IRENT Third Party Maintenance support. Wanneer de supportperiode van de vendor eindigt, is dit vaak het moment waarop jij je IT-omgeving vervangt of opwaardeert. Een ultieme kans voor een tech refresh. Met Third Party Maintenance zorg je toch voor support op je huidige IT-omgeving.

IT-support op elke gewenste SLA

Binnen onze IT-system supportservices bieden wij verschillende gradaties aan. Welke supportservices passend zijn, hangt uiteraard af van jouw IT-omgeving en wensen. Enkele voorbeelden van de opties:

  • Mission Critical 2x4x8 – 24/7
    We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor de melding van een incident. Binnen 2 uur wordt er contact met je opgenomen door een van onze support engineers, binnen 4 uur zijn wij on-site en uiterlijk 8 uur na melding is je probleem opgelost.
  • Critical 2x6x10 – 24/7
    7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor meldingen van incidenten. Binnen 2 uur nemen engineers contact met je op, binnen 6 uur zijn wij on-site en uiterlijk 10 uur na melding is het in jouw IT-omgeving opgelost.
  • Premium Same Day
    Op werkdagen zijn we bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Dezelfde dag is je probleem opgelost.
  • NBD Next Business Day
    Op werkdagen zijn we bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Uiterlijk de volgende dag is je probleem opgelost.
  • Smart Support Best Effort
    Het smart supportmodel is gebaseerd op organisaties die eigen engineers in dienst hebben. Wij zorgen voor alle onderdelen die opgeslagen kunnen worden in ons magazijn. Mocht je onderdelen of support van een van onze medewerkers nodig hebben, worden deze op basis van tijd & materialen in rekening gebracht.

Maatwerk IT Support

Iedere situatie is anders en stelt andere eisen aan de support die nodig is. Staat je gewenste serviceniveau hier niet vermeld? Wij bieden ook contracten die op maat gemaakt worden en gaan hierover graag het gesprek met je aan.

Wanneer IT support bij IRENT?

Er zijn diverse situaties te bedenken waarbij onze support ingezet wordt.

  • Je wilt support toevoegen aan je gehuurde systemen
  • De support vervalt, maar je wilt de huidige systemen langer kunnen gebruiken. Support is mogelijk vanaf 1 maand en langer. Dit geeft ruimte om de definitieve toekomststrategie van je huidige IT te bepalen.
  • Het vervangen van je huidige omgeving voor nieuwere gebruikte systemen, inclusief support. Je voert hiermee een tech refresh door met groot financieel voordeel, door het hergebruiken van deze systemen verleng je tevens de levensduur en draag je bij aan duurzaamheid
  • Je huidige systemen worden End of Support (EoS) of End of Service Life (EoSL) verklaard.

 

Vragen over de supportmogelijkheden? Neem contact met ons op!

Samenwerken met ons betekent

Levering binnen 24 uur

Levering binnen 24 uur

IRENT heeft meer dan €15 miljoen aan IT-infrastructuur voor verhuur op voorraad. Een kleine greep uit de voorraad: 5+ Petabyte aan performance disken, 5000+ cores, 250+ servers en 40+ Terabyte aan memory.
Een oplossing op maat

Een oplossing op maat

Huur je tijdelijke, urgente, projectmatige of OPEX- server-, storage- of netwerkoplossing voor zo kort of lang als nodig. Van een week tot enkele jaren. Bij ons kun je flexibel op- en zelfs afschalen.
Op iedere plaats ter wereld

Op iedere plaats ter wereld

Wij hebben ruim 15 jaar ervaring in het snel leveren van server, storage en networking infrastructuur oplossingen over de hele wereld.
Binnen 2 uur antwoord op jouw aanvraag

Binnen 2 uur antwoord op jouw aanvraag

Op werkdagen zorgen wij ervoor dat we binnen enkele uren een offerte op maat aanbieden, met gedegen hardware advies en een configuratie.