Support

IRENT Support

Wij bieden flexibele hardware support contracten voor een (volledige of gedeeltelijke) IT-infrastructuur. Van 24×7 support, tot contracten op maat vanaf slechts 1 maand.

Voordelen van support bij IRENT

  • Flexibele en maatwerk contracten (al vanaf 1 maand)
  • Diverse service levels variërend van 24/7 Mission critical support tot aan 9×5 NBD (Next Business Day)
  • Eigen gecertificeerde engineers
  • Producten van alle vendoren in één contract
  • Gemiddeld 50% goedkoper dan de vendor

Volledig en hoogwaardig support

Voor de complete IT-infrastructuur van jouw organisatie biedt IRENT volledig support op maat in een flexibel contract. Ten opzichte van support van de vendor, kunnen wij dit flexibeler en goedkoper aanbieden. Daarnaast lossen we incidenten sneller op. Als aanbieder van hardware, software & services hebben wij, naast gecertificeerde engineers, complete IT-infrastructuren (servers, storage, networking & appliances) en spareparts op voorraad. Met ons 24×7 full support level is onze engineer tevens binnen 4 uur op locatie. Hierdoor worden jouw bedrijfsprocessen snel hervat. Voor alle bekende A-merken leveren wij flexibele IT support en services.

  • Met IRENT support verlagen we de TCO (totale eigendomskosten) voor jouw organisatie
  • Multi vendor support in één flexibel contract
  • Volledig op maat met jouw wensen
  • Keuze uit service levels van 9x5xNBD tot 24x7x4 on-site
  • Voor servers, storage, networking & appliances
  • Wij helpen jou de IT lifecycle te verlengen

De Support service bij IRENT

Bij IRENT begrijpen we dat elke organisatie anders is en andere IT-Support behoeften heeft. Daarom bieden we flexibele, op maat gemaakte contracten voor multi-vendor support, die perfect zijn afgestemd op de wensen en behoeften van jouw organisatie. Onze gecertificeerde engineers staan altijd klaar om je te helpen, of het nu gaat om installatie, configuratie, migratie of onderhoud. Door gebruik te maken van onze Support service verleng je niet alleen de IT-lifecycle van je apparatuur, maar bespaar je ook kosten omdat je alleen betaalt voor wat je nodig hebt. Wanneer je een probleem ervaart, kun je altijd contact opnemen met onze supportdesk en zal een van onze engineers binnen de afgesproken tijd bij je zijn om het probleem op te lossen. Op deze manier kun jij je richten op jouw bedrijfsactiviteiten terwijl wij zorgen voor een soepele werking van je IT-infrastructuur.

Ook gebruik maken van de Support service van IRENT? 

Altijd ondersteuning bij IT-complicaties? Dan bent je bij IRENT aan het juiste adres. Met onze Support service weet je zeker dat jouw volledige IT-infrastructuur in goede handen is. We lossen problemen binnen no-time op óf komen met een andere passende oplossing. Benieuwd hoe IRENT jouw organisatie kan ondersteunen? Neem dan snel contact met ons op en laat een van onze specialisten je adviseren.

FAQ

Hoe werkt de support van de geleverde systemen?

IRENT biedt standaard 9×5 NBD (next business day) response ondersteuning op de huurapparatuur die zij leveren. In het geval van een defect, worden vervangende onderdelen meestal binnen 24 uur geleverd. Als je meer zekerheid wilt, kun je vragen naar IRENT’s op maat gemaakte support oplossingen.

Bieden jullie ook hulp bij installatie?

Absoluut! Ons team van deskundige en gecertificeerde IT-specialisten kan je op locatie professionele IT-services bieden om je IT-infrastructuur op te zetten en draaiende te krijgen. We bieden verschillende IT-services, zoals Rack and stack, Installatie, Configuratie/implementatie, Migratie etc., Opleiding, begeleiding en documentatie. Hiermee nemen we graag een hoop zorgen uit handen.

Kan ik als particulier ook bij jullie huren?

Het spijt ons, maar IRENT levert alleen aan bedrijven, overheden en andere organisaties, zowel nationaal als internationaal. We bieden geen diensten aan particulieren.

Mijn vraag staat hier niet tussen?

Wil je iets anders vragen, een suggestie doen of een opmerking plaatsen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via telefoon op +31 (0)33 789 01 01 of stuur ons een e-mail op hello@irent.nl. We staan altijd klaar om je te helpen.

Waarmee kan ik je helpen?

Contact opnemen met Laurens ten Klooster

Heb je een vraag, verzoek of kunnen we een offerte voor je opstellen?

Laurens ten Klooster

  • Lees hier de privacyverklaring
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.