Klantcases

EPSON Europe kiest voor Hardware as a Service

De case van EPSON
EPSON Europe kwam bij IRENT terecht in de zoektocht naar een Pay per Use-model voor hun hybride cloud. Met de transitie van een traditionele omgeving naar een HCI- en cloud-platform, was er behoefte aan flexibiliteit in de contractvorm. Daarbij wilden zij de gebruikskosten uiteraard zo laag mogelijk houden.

De oplossing
De gewenste flexibiliteit werd in IRENT Hardware as a Service (HaaS) gevonden. Via korte termijn huur van de HCI-oplossing realiseert EPSON lage maandelijkse gebruikskosten. Én heeft het bedrijf de mogelijkheid van op- en afschalen voor zo kort of lang als nodig. Zo zijn er alleen kosten voor gebruik. EPSON gaf de bestaande, traditionele IT-omgeving via IRENT met inruil een nieuw leven.

Onze aanpak:
Snel en flexibel handelen
EPSON kan de systemen op elk gewenst moment retourneren
Multidisciplinaire aanpak om snel een maatwerkoplossing te bieden

Het resultaat
EPSON haalde via deze oplossing een hybride cloud-omgeving in huis, die makkelijk te managen is. Onnodige kosten worden via Pay per Use voorkomen. Met de hybride oplossing heeft EPSON de vrijheid om op korte termijn volledig naar de cloud te gaan.

Meer over EPSON
Met meer dan 81.000 medewerkers wereldwijd werkt EPSON aan een nieuw tijdperk waarin mensen, apparaten en informatie met efficiënte, compacte en nauwkeurige technologieën met elkaar verbonden zijn. EPSON creëert daartoe gebruiksvriendelijke producten die klanten helpen om verspilling te voorkomen, en tijd, geld en inspanning besparen.

Kevin Onboard

Waarmee kan ik je helpen?

Contact opnemen met Laurens ten Klooster

Heb je een vraag, verzoek of kunnen we een offerte voor je opstellen?

Laurens ten Klooster

  • Lees hier de privacyverklaring
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.