Mission Critical – 2x4x8 – 24/7
Bij IRENT heb je de keuze uit meerdere supportlevels. Mission Critical is hier een van.
IRENT is 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar voor supportmeldingen. Met Mission Critical Support Level wordt er binnen 2 uur contact met je opgenomen door onze engineers. Binnen 4 uur zijn zij bij jou op locatie en maximaal 8 uur nadat de supportmelding bij ons is binnengekomen, lossen wij jouw problemen op.
Voordelen Mission Critical 2x4x8 – 24/7 support bij IRENT
✔ Op maat SLA
✔ Support op alle merken in 1 contract
✔ Wereldwijde dekking mogelijk
✔ Verhoog de betrouwbaarheid van jouw IT-omgeving
Mission Critical 2x4x8 – 24/7 OEM support of TPM support?
OEM support, oftewel Original Equipment Manufacturer, is support die je rechtstreeks bij de vendor krijgt. Bij relatief nieuwe systemen heb je nog recht op OEM support. Na verloop van tijd ziet de vendor jouw product als “End-of-Support-life” en vervalt dus jouw recht op OEM support. Voordeel van OEM support: het komt rechtstreeks bij de leverancier van jouw systemen vandaan.
Met de Third Party Maintenance support van IRENT verzeker jij jouw systemen altijd van een passend supportlevel. Wist je dat TPM support zelfs tot 70% goedkoper kan zijn dan OEM support (oftewel vendor support). Wil je meer informatie over de TPM mogelijkheden? Neem contact met ons op! Onze IT-specialisten staan je graag te woord.
2x4x8 – 24/7 support voor alle merken
Bij alle soorten calamiteiten staat IRENT voor je klaar. Met 2x4x8 zijn binnen 4 uur onze engineers bij jou op locatie en bieden zij jou ondersteuning bij jouw problemen. Binnen 8 uur zijn de problemen dan verholpen! De leeftijd of het merk van de hardware maakt hierbij niets uit. Dit kunnen dus server of storage systemen van enkele jaren oud betreffen van merken zoals een Dell EMC server, IBM storage, Lenovo server, HPE server en Cisco switches. Onze toegewijde engineers staan voor je klaar om een oplossing op maat te bieden.
Garantie en support na garantie
De afweging tussen OEM support en TPM support kan gemotiveerd worden door kosten. Maar ook door de leeftijd van de apparatuur. Na verloop zijn de systemen End-of-Support-Life en heb je als je support wenst nog twee opties: kiezen voor nieuwe systemen of de oudere systemen voorzien van TPM support.
0-3 jaar: OEM support
Nieuwe producten hebben nog OEM garantie support
3-6 jaar: OEM en TPM support
Vendor begint met het aankondigen van een naderende End-of-Life
6-9 jaar: TPM of limited OEM support
De vendor begint met het aangeven dat het product End-of-Service-Life is
9-12 jaar: OEM support niet beschikbaar
TPM support is de enige optie om nog support te krijgen op deze systemen
Waarmee kan ik je helpen?

Heb je een vraag, verzoek of kunnen we een offerte voor je opstellen?