Short & Long term support
Verleng de levensduur van je IT-infrastructuur
Wanneer de supportperiode eindigt is dit vaak het moment waarop je IT-omgeving vervangen of opgewaardeerd wordt. Een ultieme kans voor een tech refresh. Een investering waar misschien op dit moment geen budget voor is. Gelukkig zijn er genoeg goede alternatieven om een continue uptime van je IT-Infrastructuur te waarborgen.
IT-system support
Binnen onze IT-system supportservices bieden wij verschillende gradaties. Welke supportservices passend zijn, hangt uiteraard af van jouw IT-omgeving en wensen. Enkele voorbeelden van de opties:
Mission Critical 2x4x8 – 24/7
We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor de melding van een incident. Binnen 2 uur wordt er contact met je opgenomen door een van onze support engineers, binnen 4 uur zijn wij on-site en uiterlijk 8 uur na melding is je probleem opgelost.
Critical 2x6x10 – 24/7
We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor de melding van een incident. Binnen 2 uur wordt er contact met je opgenomen door een van onze support engineers, binnen 6 uur zijn wij on-site en uiterlijk 10 uur na melding is je probleem opgelost
Premium Same Day
Op werkdagen zijn we bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Dezelfde dag is je probleem opgelost.
NBD Next Business Day
Op werkdagen zijn we bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Uiterlijk de volgende dag is je probleem opgelost.
Smart Support Best Effort
Het smart supportmodel is gebaseerd op organisaties die eigen engineers in dienst hebben. Wij zorgen voor alle onderdelen die opgeslagen kunnen worden in ons magazijn. Mocht je onderdelen of support van een van onze medewerkers nodig hebben, worden deze op basis van tijd & materialen in rekening gebracht.
Maatwerk
Iedere situatie is anders en stelt andere eisen aan de support die nodig is. Staat je het gewenste service-niveau hier niet vermeld wij bieden contracten op maat en gaan hierover graag het gesprek met je aan.
Wanneer support bij IRENT?
Er zijn diverse situaties te bedenken waarbij onze support ingezet wordt.
- Support vervalt maar je wilt huidige systemen langer kunnen gebruiken. Support vanaf 1 maand en langer. Dit geeft ruimte om de definitieve toekomststrategie van je huidige IT te bepalen.
- Het vervangen van je huidige omgeving voor nieuwere gebruikte systemen, inclusief support. Je voert hiermee een tech refresh door met groot financieel voordeel. (Door het hergebruiken van deze systemen verleng je tevens de levensduur)
- Je huidige systemen worden End of Support (EoS) of End of Service Life (EoSL) worden verklaard.
Waarom IRENT?
- Snelle reactietijd zoals u van ons gewend bent (binnen 2 uur)
- Vendor onafhankelijk; producten van verschillende merken in 1 contract
- Vanaf 1 maand tot zolang als nodig is
- Ook nadat de vendor het product EoS (End of Support) heeft verklaard, biedt IRENT nog support
Andere oplossingen
Het kan uiteraard ook voorkomen dat je wensen nog verder gaan dan enkel aanvullende support. In dat geval zouden er nog andere oplossingen mogelijk zijn.
IT system rental
Misschien liggen je wensen wel bij een nieuw systeem testen of juist eenmalig tijdelijk extra opschalen. Dan is het tijdelijk huren van een server- of storage systeem een uitkomst.
Lees meer
Support
Niet alleen bij je huidige IT systemen bieden wij aanvullende support. Mocht je een server of storage systeem huren, dan kun je uiteraard ook hierbij aanvullende support kiezen.
Lees meer
Lease / Pay-per-Use
Mocht de tech refresh toch onontkomelijk zijn of is het verlengen van support op je huidige omgeving niet te oplossing, dan gaan we graag in gesprek of we jouw business verder kunnen helpen met onze lease ‘Pay-per-Use’ opties.
Lees meer
Waarmee kan ik je helpen?

Heb je een vraag, verzoek of kunnen we een offerte voor je opstellen?